Palenta sa vrganjima
Organska instant integralna kukuruzna

Dijetetski proizvod –
Hrana za osobe intolerantne na gluten.

Prosečne nutritivne vrednosti proizvoda u 100g
Energetska vrednost 1362 kJ/324 kcal
Masti 3,4 g
     Od toga zasićene masne kiseline 1,02 g
Ugljeni hidrati 52,55 g
     Od toga šećeri 2,31 g
Proteini 10,91 g
Soli 1,908 g
KUPI OVAJ PROIZVOD

GOLD PANNON GRAIN ORGANSKA INSTANT INTEGRALNA KUKURUZNA PALENTA SA VRGANJIMA
Palenta se dobija od kukuruza. To je u stvari kukuruzni griz i razlikuje se od kukuruznog brašna. Kukuruzni griz pravi se od kukuruza polutvrdunca koji ima 25% više proteina i 20% više beta karotena. Dobijena palenta je tradicionalnog ukusa, zlatno žute boje i odlična je za pripremu jela.
Kukuruzni griz spada u “dobre” ugljene hidrate. Sadrži kompleksne ugljene hidrate, vlakna i druge hranljive materije koji deluju preventivno na pojavu dijabetesa, srčanih oboljenja i nekih vrsta kancera.
Samo 100 grama kukuruznog griza sadrži više od 7 grama vlakana i manje od 1,2 grama šećera. Zbog toga je kukuruzni griz odličan izbor ukoliko želite da održite dobro zdravlje. Kukuruzno griz ne sadrži gluten i odlična je namirnica za osobe koje su netolerantne na gluten.

Vrganj ima izuzetna lekovita svojstva i sadrži 8 esencijalnih amino kiselina. Sadrži znatne količine vitamina B1, B2, C i D, dijetalnih vlakana, kao i mineralnih materija (kalijum, gvožđe, cink, kalcijum). Energetska vrednost vrganja iznosi od 18 do 26 kilokalorija, što ih čini veoma korisnim u borbi protiv gojaznosti i u raznim dijetama. Ova pečurka sadrži malo kalorija, ali zato ima dobru količinu proteina, vlakana i gvožđa. Ima i visok sadržaj antioksidanata i može da ublaži upalu, popravi zdravlje organa za varenje, pospeši mršavljenje i uništi ćelije raka debelog creva, što ga čini zdravim izborom koji unapređuje vašu ishranu.

KAKO SE PRIPREMA PALENTA SA VRGANJIMA?
Prvo se u šerpi odmeri količina vode, u odnosu na to koliko nam je porcija potrebno. Kada voda proključa, smanjite temperaturu i posolite. Zatim polako dodajte sadržaj kesice uz mešanje. Dok sipate palentu malo po malo, sve vreme je potrebno mešati. Ako se sipa odjednom veća količina, onda se stvaraju grudve. Na kraju se može dodati kašika maslaca ili ulja. Dovoljna su samo 6 minuta za pripremu ovog jela. Palenta može zameniti hleb, pire krompir i testeninu, pa je zato pogodna kao prilog uz mnoga jela.